Predstavenie značky: Tommy Hilfiger

2017-10-23 Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger na začiatku svojej kariéry, keď obdobie hippi bolo v plnom prúde, začal predávať kadidlá, platne, trapézové nohavice a iné módne prvky. Mal obrovský príjem, ale žiaľ koncom desaťročia musel svoj obchod zatvoriť. V roku 1984 stiahol svoje meno a vyrukoval so svojou prvou kolekciou šiat, ktorá odrážala ležérny každodenný štýl. V tom období pánske košele Tommy Hilfiger s obľubou nosili aj ženy, a tak vzhľadom na veľký úspech v roku 1995 rozšíril svoju kolekciu o dámske košele a šaty. V tomto období sa jeho šaty snažili nasledovať rôzne hudobné štýly ako rap a hip hop. V šatách návrhára chodili takí známi umelci ako Snoop Dogg alebo členovia skupiny Destiny s Child.

 

V roku 2010 sa svetoznámy návrhár rozhodol, že predá svoju firmu za 1,6 mialiardu dolárov. Avšak on sám ostal vedúcim návrhárom firmy vo vedení.
Jeho súčasný najnovší marketingový ťah je, že požiadal za veľvyslankyňu značky snáď najznámejšiu modelku súčasných dní a aj v médiách viacerými sledovanú Gigi Hadid.

 

Sila značky Tommy Hilfiger sa skrýva v jej autentickosti a originalite, nenasleduje ale iniciuje trendy. V jej ponuke už nenájdeme iba košele, rifle, tričká, ale aj topánky, hodinky a kolekcie parfémov.

Späť