FAQ

     

  1. Za aký čas obdržím svoju objednávku?

    Svoju objednávku obdržíte max za 3-10 pracovných dní od podania objednávky. Väčšinu objednávok doručíme za 3-4 dni, ale v určitých prípadoch trvá preprava dlhšie. Ak z hocijakých príčin Vám nevieme doručiť vašu objednávku, alebo ju vieme doručiť omeškaním, naše zákaznícke oddelenie Vás bude informovať na udanej e-mailovej adrese, alebo telefonnom čísle. Naša firma nemá každý deň podacie dni, podacie dni sú pondelok, streda, piatok. Doručenie sa uskutoční na nasledujúci deň medzi 8-17 hodinou.

  2. Môžem žiadať pozdejší termín doručenia, kedy sa uskutoční podanie?

    Je možní aj termín doručenia s omeškaním, ale to nesmie presiahnuť 10 dni. Žiaľ dlhšie nemôžeme držať objednávku. Odhliadnuť od toho vieme len v prípade predplatenia (kreditnou kartou). 

  3. Čo sa stane ak nie je dobrá veľkosť, alebo sa nepáčí objednaný tovar?

    Môžete odstúpiť od kúpi do 14-tích dni počnúc od prevzatia tovaru, viac informácii nájdete na našich obchodných podmienkach a ochrane údajov. Môžete využiť aj možnosť výmeny, čo môže trvať max 15 dni. O tom viac informácii môžete dostať na zákazníckom oddelení. Prosíme Vás, aby ste sa o žiadosťou a vrátenie aj výmenu obrátili písomne na naše zákaznické oddelenie.

  4. Ako mám vrátiť nevyhovujúci tovar, kto to všetko hradí?

    Vrátenie tovaru hradíte Vy, na to si môžete vybrať Vám vyhovujúci spôsob. Informujeme Vás, že vymeniť tovar alebo vrátiť peniaze vieme len za skutočne vrátený tovar. Za zmyznutý-stratený tovar naša firma nenesie zodpovednosť. Prosíme, aby ste nevrátili tovar zaslaný na dobierku, lebo tie neprijímame. Prosíme pred Vaším úmyslom vrátiť tovar, sa v každom prípade spojte s naším zákaznickým oddelením, aby sme s Vami mohli bez problémov spolupracovať.

  5. Ako získam späť peniaze za nákup tovaru?

    Peniaze vieme vrátiť bankovým prevodom. Vrátenie peniaze poštou pre vysoké poštovné naša firma nerealizuje.

  1. Ako môžem platiť?

    Platiť môžete celú sumu pracovníkovi GLS pri prevzatí zásielky, cez službou PayPal a bankovou kartou.

  2. Čo je dokladanie tovaru?

    Pod dokladaním tovaru rozumieme dokladanie vypredaného tovaru, respektíve dokladanie nového tovaru. Našim cielom je obslužiť Vás čo najúčinnejšie a v plnom rozsahu.

  3. Kedy sa dokladá tovar?

    Môže sa viazať k ročnému obdobiu, ku slávnosti alebo len k dokladaniu. Je isté, ak sa prihlásite na našej stránke, určite sa o tom dozviete. 

  4. Kde viem zmeniť svoje údaje?

    Svoje údaje viete zmeniť po prihlásení sa v osobnom menu. 

  5. Kde môžem zmeniť svoje heslo?

    Svoje údaje viete zmeniť v osobnom menu pod zmenou hesla.

  6. Zabudol som svoje heslo, čo mám robiť?

    Napíšte svoju e-mailovú adresu na vstupnej strane po stlačení gombíka „Zabudli ste heslo” a náš program Vám pošle heslo pod menom užívateľa. Po vstupe môžete ihneď zmeniť svoje heslo.  

  7. Neviem vstúpiť na svoju stránku, čo mám robiť?

    Pýtajte nové heslo na registračnej, vstupnej stránke. Keď sa ani potom nepodarí vstup, píšte na adresu info@shoexpress.sk.  

  8. Čo treba vedieť o kupónoch?

    Prosíme pri oboslaní Vašej objednávky do okienka promoční kód nepíšte iné iba kombináciu pozostávajúcu z písmenu a čísel (presne to isté čo ste dostali). Pokiaľ predsa napíšete iný znak alebo text, alebo sa pomýlite niektorom znaku, náš program nebude brať zľavu do úvahy. K jednej objednávke je možné zameniť len jeden kupón. Preto keby ste chceli zameniť viac kupónov, treba poslať viac objednávok. Vaše objednávky potom spojíme, tak pri prevoze platíte prepravné iba raz. Prosíme Vás, aby ste pri objednávke s kupónom obvzlášť dbali na spätné potvrdenie. A keď zistíte rozdiel (napríklad ste nedostali zľavu, alebo ste nedostali takú zľavu aká by Vám patrila) napíšte na adresu info@shoexpress.sk, aby sme Vám mohli pomôcť. Ďalej Vás informujeme, že v prípade nákupu s kupónmi berieme do úvahy sumu zostávajúcu po odpočítanú hodnoty kupónu pri prevoze gratis nad sumu 70Eur.

  9. Na akú adresu treba vrátiť tovar v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy?

    V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúci je povinný vrátiť tovar do sídla predávajúcehowww.shoexpress.sk/kontakt